Jagodno

Forum osiedla Cztery Pory Roku
Dzisiaj jest pn sty 13, 2025 8:26 pm

Strefa czasowa UTC+2godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: śr maja 10, 2006 7:16 pm 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 05, 2004 5:01 pm
Posty: 3541
Lokalizacja: K1
Mieszkaniec osiedla: Tak
Punkt Kodaka wsłał mój aparat do Warszawy - naprawa mechanizmu obiektywu - bo tylko w stolicy to naprawiają. Dziś odebrałam pocztą aparat- po uiszczeniu 400 zł. Aparat nadal nie działa - ten sam problem. Pan mówi z Warszawy ,że jak wysyłał - był Ok. Jest 6 miesiecy gwarancja naprawcza.
Moje pytania:
1: On sugeruje, żeby wysłać ponownie kurierem i on naprawia expressowo,dodając ,że ja nie płacę za wysyłkę tylko daję opcję, że odbiorca płaci - istnieje taka możliwość?

2. Czy lepiej oddać z reklamacją do wroclawskiego punktu Kodaka i niech idzie drogą służobową?

Może jest jeszcze inna opcja działania? :cry:
Help :(

_________________
Nikt nie obiecywal, ze bedzie latwo...i dotrzymal slowa...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: śr maja 10, 2006 7:57 pm 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 29, 2004 7:12 am
Posty: 5579
Lokalizacja: A2
Mieszkaniec osiedla: Tak
Tak to prawda. Aparat i tak idzie do autoryzowanego punktu serwisowego a w tym przypadku jest to Warszawa. Nie ważne kto wyśle sprzęt, czy zrobisz to ty czy sklep to ten aparat bedzie szedł jednakową służbową drogą. Sklep jest w tym przypadku tylko miłym pośrednikiem wydłuzającym drogę przesyłki. Najlepiej jakbyś zobaczyła jeszcze w książeczce gwarancyjnej czy masz gwarancje door to door. Jak tak to mozesz spokojnie słać.

Ja miałem identyczną sytuacje z monitorem lcd. Padło mi podświetlenie matrycy, po konsultacji telefonicznej i internetowych instrukcjach zamówiłem kuriera (a był to nasz sąsiad z UPS ;) ) i oddaniu mu zaadresowanej paczki (wysłanej na koszt producenta) nic innego mnie nie obchodziło. Najlepiej jakbyś sie jeszcze dowiedziała czy masz tą przesyłkę ubezpieczyć (ja musiałem- oczywiscie na koszt serwisu).

A jeśli chcesz mieć 100% pewnosci to zadzwoń na infolinię Kodaka i dowiedz sie czy bezpośrednie wysłanie do punktu serwisowego jest tąże służbowa drogą ;)

Uzyskiwanie pomocy

Cytuj:
Szanowni Państwo,
Pragniemy Państwa poinformować, iż Firma Kodak wychodząc naprzeciw oczekiwaniom polskich Klientów uruchomiła bezpłatną polskojęzyczną infolinię pomocy technicznej dla użytkowników aparatów cyfrowych Kodak. Infolinia dostępna jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00.

Klienci mogą uzyskać tam wszelkie informacje dotyczące:

* Użytkowania aparatów
* Oprogramowania
* Rozwiązywania problemów technicznych
* Wysyłania aparatów do naprawy

Postępowanie w przypadku reklamacji:

W celu dokonania naprawy aparatu reklamujący klient lub sprzedawca powinien skontaktować się z Infolinią pod numerem telefonu:
00 800 44 11 625

lub adresem e-mailowym: mailto:Kdisc.pl@support.kodak.com

Rozwiązanie to posiada wiele plusów. W przypadku konieczności naprawy sprzętu dzięki infolini Klient umawia się na dogodny dla niego termin oraz miejsce odbioru aparatu przez kuriera. Zreperowany aparat zostanie dostarczony z powrotem przez kuriera w taki sam sposób.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: śr maja 10, 2006 8:04 pm 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 05, 2004 5:01 pm
Posty: 3541
Lokalizacja: K1
Mieszkaniec osiedla: Tak
Gwarancje mam na rachunku - 6 miesiecy od daty naprawy. Gwarancja pierwotna wygasla kilka lat temu. Tak więc nie wiem czy jest opcja door-door?

_________________
Nikt nie obiecywal, ze bedzie latwo...i dotrzymal slowa...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: śr maja 10, 2006 8:07 pm 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 29, 2004 7:12 am
Posty: 5579
Lokalizacja: A2
Mieszkaniec osiedla: Tak
Myśle ze jeśli ci to proponuje serwis to jest to najlepsza i najszybsza droga do reklamacji.

Najlepiej zadzwonić na infolinię i powiedzieć ze jest taka a taka sprawa z gwarancją naprawczą i czy mozesz wysłać kurierem do serwisu sprzęt. Ja tak zrobiłem.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: śr maja 10, 2006 8:07 pm 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 05, 2004 5:01 pm
Posty: 3541
Lokalizacja: K1
Mieszkaniec osiedla: Tak
Andrzej, za same już podpowiedzi,podanie mi pomocnej dłoni masz u mnie menu na nastpnego grilla :) :) Bo taki mnie dziś przez tę sprawę wk...rw trzyma jak nigdy :oops:

_________________
Nikt nie obiecywal, ze bedzie latwo...i dotrzymal slowa...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: śr maja 10, 2006 8:23 pm 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:08 pm
Posty: 376
Empatia a na przyszłość magik od aparatów jest na Jaworowej. Syfiasty zakład, sceneria sprzed 20 lat ale aparat, którego podobno nie dało się naprawić zrobił za 100zł i działa bez zarzutu.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: śr maja 10, 2006 8:25 pm 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 05, 2004 5:01 pm
Posty: 3541
Lokalizacja: K1
Mieszkaniec osiedla: Tak
Millka - dzięki za namiar - na przyszłosć podejdę tam, choć 3 panów od naprawy z wrocka mi powiedziało ,że obiektyw Kodaka /cyfrowy/ tylko stolica naprawia. No i teraz mam :cry:

_________________
Nikt nie obiecywal, ze bedzie latwo...i dotrzymal slowa...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: śr maja 10, 2006 9:27 pm 
Offline

Rejestracja: sob cze 11, 2005 1:15 pm
Posty: 72
Nie wiem co to za Kodak ale 4 stów za naprawę nie dał bym nigdy. Chyba prędzej kupiłbym nowy, ale nie tej firmy.

_________________
Maga&Pawel


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: śr maja 10, 2006 9:28 pm 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 29, 2004 7:12 am
Posty: 5579
Lokalizacja: A2
Mieszkaniec osiedla: Tak
Empatia pisze:
Andrzej, za same już podpowiedzi,podanie mi pomocnej dłoni masz u mnie menu na nastpnego grilla :) :) Bo taki mnie dziś przez tę sprawę wk...rw trzyma jak nigdy :oops:


Spoko... wiem co czujesz... Ja kiedyś kupiłem sobie wymarzony ekspres ciśnieniowy do kawy, który spier.. lił sie na drugi dzień. Potem 1,5 miesiąca czekania aż szanowny serwis raczy naprawić i co.... rozpakowuję w domu pudełko a przyciski w ekspresie powciskane do środka. Jak z reguły jestem spokojny to pusciłem facetowi taką wiązanke przez telefon ze sam sie zdziwiłem ze tak potrafie ;)

Do tego nie miałem niestety szczęścia z przesyłką kurierem... w gre chodziło tylko dostarczenie osobiste (dobrze ze wtedy było tylko 100 km).


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: śr maja 10, 2006 9:38 pm 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 05, 2004 5:01 pm
Posty: 3541
Lokalizacja: K1
Mieszkaniec osiedla: Tak
poull pisze:
Nie wiem co to za Kodak ale 4 stów za naprawę nie dał bym nigdy. Chyba prędzej kupiłbym nowy, ale nie tej firmy.


Pull rozważałam to długo - ale wartość aparatu jest o wiele wyższa od sumy naprawy - dlatego.
Gdybym jednak przewidziała efekty pracy "specjalistów" - kupiłabym nowy. Teraz poniosłam koszty,więc ....serial brazylijski trwa. Tylko kto kogo zabije? :twisted: :D

_________________
Nikt nie obiecywal, ze bedzie latwo...i dotrzymal slowa...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+2godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group