Jagodno

Forum osiedla Cztery Pory Roku
Dzisiaj jest pn gru 30, 2024 10:20 pm

Strefa czasowa UTC+2godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Sprzedanam auto
PostZamieszczono: czw wrz 27, 2007 8:02 am 
Offline
Członek Zarządu Wspólnoty CPR Wiosna
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 9:02 pm
Posty: 1598
Lokalizacja: B2
Mieszkaniec osiedla: Tak
Kolega ma do sprzedania następujace auto:

ROVER 420 Si lux

Silnik:
- Rodzaj paliwa: beznyna
- Pojemność: 2000 cm3

Nadwozie:
- 5 drzwi – typ hatchback
- Lakier metalik – bordo/wiśnia (identycznie jak na zdjęciu w poniższym opisie model sedan)
- Tapicerka welur, kolor – beż (identycznie jak na zdjęciu w poniższym opisie)
- Elektrycznie sterowane wszystkie 4 szyby
- Felgi aluminiowe (oryginalne ROVER)
- Boczne wzmocnienia drzwi /? według opisów/

Wyposażenie:
- ABS
- Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera
- Centralny zamek sterowany pilotem i kluczykiem
- Autoalarm
- Imobiliser – odłączony
- Wspomaganie układu kierowniczego
- Regulacja wysokości fotela kierowcy
- Regulacja wysokości kierownicy

Rok produkcji: 1997
Przebieg: 123 000 km /przy zakupie/, 165 000 km /IX 2007/
Prywatny Import ze Szwajcarii
________________________________________
Niesprawności:
• Nieznaczne wycieki oleju na silniku – do zrobienia (zużycie oleju: 0,25 l/m-c),
• Do wymiany końcówki drążków kierowniczych – będą wymienione 6-10-2007
• Do wymiany łożysko tylne – będzie wymienione 6-10-2007
Zrealizowane naprawy:
• Wymieniony cały układ wydechowy z katalizatorem,
• Wymieniony wahacz wzdłużny, lewy, tylny (to nie wynik zużycia, lecz poślizgu – uderzenie w krawężnik),
• Dwukrotna wymiana oleju z filtrem i filtr powietrza.
Moja opinia:
Dobra myśl techniczna dwóch koncernów (Rover + Honda) zaowocowała sprawnym samochodem o niskiej awaryjności. Do niedawna największym problemem była myśl (bo nie było potrzeby) o słabej dostępności części zamiennych, ale już jest coraz lepiej. Przyjemnie się jeździ w samochodzie z jasną (beżową) tapicerką.
Prawdziwe zużycie paliwa:
• Max (zima w mieście): dochodzi do 12 l
• Min (lato na trasie): schodzi do 6,5 l
• Średnie (mieszane): 8 l
Na dzień dzisiejszy daje to około 0,37 PLN za przejechany 1 km. Jeśli nie jest potrzebny cały bagażnik, tak jak ja potrzebowałem na wózek, łóżeczko, itp., można zamontować instalację gazową, która oczywiście obniży koszty paliwa. Silnik (poza tym wyciekiem) jest w dobrym stanie, czyli nie ma przeciwwskazań dla gazu.

OPIS modelu
Parametry Techniczne:
Oznaczenia 420 Sli (Si Lux)
Pojemność silnika [cm3] 1994
Rozrząd / zawory na cylinder DOHC / 4
Układ cylindrów i liczba Rzędowy 4
Zasilanie MPi
Obroty biegu jałowego [obr./min] 850 ą 25
Moc maksymalna [KM / obr./min] 136/6000
Maksymalny moment obrotowy [Nm / obr./min] 185/2500
Średnica cylindra x skok tłoka [mm] 84,5x88,9
Stopień sprężania 10
Skrzynia biegów / biegi Manualna / 5
Przyspieszenie 0-100km/h [s] 9,6
Prędkość maksymalna [km/h] 200
Zużycie paliwa przy prędkości: 90 km/h – 6 dm3
120 km/h – 8,6 dm3
miasto - 10,9 dm3
Rozmiar kół: standard / aluminiowe: 5,5J x 15
Oznaczenie na feldze koła zapasowego 5,5Jx15H2x45
Oznaczenia katalogowe (rozmiary) 4x100x56 ET45
Rozmiar opon: standard / aluminiowe koła 195/55 R15
Długość / szerokość (z lusterkami) / wysokość [mm] 4316 / 1695 (2000) / 1385
Rozstaw osi [mm] 2620
Pojemność bagażnika [dm3] 375
Objętość zbiornika paliwa [dm3] 55

Historia modelu 400
Rocznik 1995-1999
Maj 1995 roku przyniósł premierę całkiem nowej serii 400. Tym razem 400 nie jest już spokrewnione z 200. Wciąż jest jednak wynikiem współpracy Rovera z japońską Hondą. Mimo iż w roku 1994 Rover został wykupiony przez BMW, prace konstrukcyjne nad pięciodrzwiową Hondą Civic (następca modelu Concerto) i Roverem 400 były zbyt daleko zaawansowane, by można było wycofać się z tego ostatniego już, wspólnego przedsięwzięcia Anglików i Japończyków. Efektem tego są bliźniacze 5-cio drzwiowe hatchback'i obu koncernów: Rover 400 5D i Honda Civic 5D.
Już w 1993 roku w Japonii Honda zaprezentowała następcę modelu Concerto, limuzynę ze stopniowanym tyłem Domani, uplasowaną pomiędzy modelami Civic i Accord. Domani stał się podstawą dla projektowanej w Europie nowej Hondy Concerto (czyli Civica 5D) i właśnie Rovera 400.
Nowa „czterysetka” to obszerny – w klasie C – samochód o ładnej, nieco konserwatywnej linii, charakterystycznym brytyjskim stylu rozpoznawalnym z daleka jak i panującym we wnętrzu oraz dynamicznych silnikach serii K. Oprócz drobnych krytycznych uwag do wnętrza, samochód został bardzo wysoko oceniony za wzornictwo, obsługę i wykończenie zdobywając wysokie oceny ogólne w prasie motoryzacyjnej.
Nowy 'średni' Rover pojawił się najpierw w wersji z opływowym tyłem (5 drzwi). Jednak szczególnie ładne i przykuwające oko nadwozie to klasyczny sedan z wysoko prowadzoną krawędzią bagażnika (pojawił się w marcu 1996). Wyjątkowo udany tył wersji "saloon" został całkowicie zaprojektowany przez Brytyjczyków. Należy dodać, że znacznie odróżnia się on od wersji 5D - i tym samym od Hondy Civic. Sedana od hatchback'a - poza konstrukcją tyłu - odróżnia też kilka detali, m.in. zderzaki i białe kierunkowskazy przednie (od 1998 również boczne). Całkowicie inna jest też tylna kanapa.
Chromowany grill, chromowana blenda pod tylną rejestracją, drewniane okładziny w kokpicie i na drzwiach (również tylnych) oraz bardzo dobrej jakości tworzywa to atrybuty serii 400 jednocześnie przypominające o angielskiej tradycji, dobrym smaku i luksusie.
Dodać należy, iż pewne elementy designu, jak dodatkowe przetłoczenie na środku maski oraz duże, zachodzące na błotniki, charakterystycznie zaokrąglone tylne lampy zespolone wersji sedan, stały się później wzorem dla nowej – powstającej dopiero – klasy 75. Wymiary „czterysetki” klasyfikują ją w czołówce segmentu pod względem ilości miejsca we wnętrzu (rozstaw osi 2620mm) i pojemności bagażnika (470 litrów w sedanie).
W połowie roku 1998 wypuszczono limitowaną edycję czterysetki (500 sztuk) obdarzoną widlastym silnikiem 6cio cylindrowym (KV6) o pojemności 2.5 litra. Rok później przeprowadzono mocny facelifting serii 400 - ale to już historia innego modelu. Tym zabiegiem zakończono (podobnie jak wcześniej serie 100, 600 i 800) rodzinę czterysetek.

Cena 10 000 zł.
Kontakt na prv.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa UTC+2godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 79 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group