Jagodno

Forum osiedla Cztery Pory Roku
Dzisiaj jest ndz paź 20, 2019 1:16 am

Strefa czasowa UTC+2godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 126 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: śr sie 23, 2017 7:11 pm 
Offline

Rejestracja: śr kwie 13, 2016 4:06 pm
Posty: 201
Lokalizacja: Komedy 8
Mieszkaniec osiedla: Tak
Cały czas chcę wierzyć w to, że ratunkiem dla nas jest "budowa" a nie "przebudowa" Buforowej. Podobno nowa ulica ma być budowana od początku obok obecnej. Jeśli tak nie będzie do centrum trzeba będzie jeździć chyba przez Siechnice. :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: śr sie 23, 2017 7:55 pm 
Offline

Rejestracja: pt sty 01, 2016 10:33 pm
Posty: 431
Mieszkaniec osiedla: Tak
iro pisze:
Wczoraj widziałem że na wiadukcie (na górze) coś się działo ale dziś znów ani jednej osoby.

Dzień optymisty był parę dni temu, zatem napiszę to dziś ;)
Obawiam się, że znowu robili nas w balona.
Ładne artykuły się pojawiły, mieszkańcy się uciszyli i nic.

Przy okazji tramwaju.
Coraz głośniej się mówi o tramwaju przez Hubską, gdzie liczba mieszkańców jest o wiele mniejsza i tam kasa się znalazła?
A odcinek niemal identyczny jak u nas.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: czw sie 24, 2017 6:18 am 
Offline

Rejestracja: ndz cze 18, 2017 9:07 pm
Posty: 41
Mieszkaniec osiedla: Tak
Powiedziałabym nawet, że krótszy - i tam się oczywiście opłaca (BTW nie ma to jak zlikwidować torowisko na Dyrekcyjnej tylko po to, żeby je od nowa budować na Hubskiej!). Ale temat remontu Hubskiej też jakoś zniknął. Ostatni news, jaki udało mi się wyśledzić to ten o nieprawidłowościach w przetargu i że będzie od nowa ogłaszany - zapomnieli tylko dodać, że w przyszłym stuleciu :)
Przepraszam za sarkazm, ale inaczej się nie da opisać sytuacji komunikacyjnej w naszym mieście. Bo można albo się śmiać, albo płakać...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: czw sie 24, 2017 9:40 am 
Offline

Rejestracja: wt sty 01, 2013 10:35 pm
Posty: 304
Mieszkaniec osiedla: Tak
Jeśli już komentujecie, to zaczerpnijcie trochę wiedzy i darujcie sobie taką demagogię, bo naprawdę trudno się to czyta.

1. Przetarg na Hubską został rozstrzygnięty.
2. Odcinek ma mieć długość 500-600 m. Do Jagodna wymagany jest odcinek około 2,5 km.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: czw sie 24, 2017 10:39 am 
Offline

Rejestracja: pt sty 01, 2016 10:33 pm
Posty: 431
Mieszkaniec osiedla: Tak
Senny pisze:
Jeśli już komentujecie, to zaczerpnijcie trochę wiedzy i darujcie sobie taką demagogię

A kolega to z magistratu? :) 8)

Senny pisze:
2. Odcinek ma mieć długość 500-600 m. Do Jagodna wymagany jest odcinek około 2,5 km.

Z całym szacunkiem jak to policzyłeś? :lol:
Odcinek od Hubskiej ma się łączyć w przyszłości z przez Suchą z Borowską (Ślężną).
Jak zatem masz tam 500m??
Razem to daje około 1,5km.
A nam potrzeba ok 2km. Zauważ, że przy Biedronce jest już nowe osiedle i tego powodu tramwaj będzie się kończył trochę wcześniej.

Pominę kolejny tramwaj planowany przez Robotniczą, gdzie też zupełnie nikt nie mieszka....


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: czw sie 24, 2017 10:57 am 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 29, 2005 10:12 am
Posty: 573
Mieszkaniec osiedla: Tak
Tak się składa że Senny ma rację. Remont Hubskiej będzie dotyczył tylko odcinka od Glinianiej do Dyrekcyjnej http://www.gazetawroclawska.pl/komunikacja/remonty-i-inwestycje/a/kolejny-przetarg-na-torowisko-na-hubskiej,12104260/. Torowisko przez Suchą to już raczej martwy temat bo tam jest teraz "pseudo przebudowa" pod tego potworka i teraz tam torów nie kładą więc pewnie przez klika najbliższych lat nic tam się nie zadzieje. Sucha będzie "ślepą" ulicą dla samochodów, tylko dojazd do galerii i droga dla autobusów, czytaj więcej korków w okolicy.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: czw sie 24, 2017 2:04 pm 
Offline

Rejestracja: pt sty 01, 2016 10:33 pm
Posty: 431
Mieszkaniec osiedla: Tak
bzyko pisze:
Tak się składa że Senny ma rację. Remont Hubskiej będzie dotyczył tylko odcinka od Glinianiej do Dyrekcyjnej http://www.gazetawroclawska.pl/komunikacja/remonty-i-inwestycje/a/kolejny-przetarg-na-torowisko-na-hubskiej,12104260/.

Tu koncepcja co chwilę się zmienia :) zatem w to co piszą w gazetach tak do końca bym nie wierzył :)
Już nie raz pisali, że staruje przebudowa Buforowej i nic ;)

bzyko pisze:
Torowisko przez Suchą to już raczej martwy temat bo tam jest teraz "pseudo przebudowa" pod tego potworka i teraz tam torów nie kładą więc pewnie przez klika najbliższych lat nic tam się nie zadzieje.

Może masz rację, zobaczymy.

bzyko pisze:
Sucha będzie "ślepą" ulicą dla samochodów, tylko dojazd do galerii i droga dla autobusów, czytaj więcej korków w okolicy.

Niestety, takie mamy teraz dziwne trendy, że z jednej strony ogranicza się ruch samochodów, a z drugiej strony nie chce się budować linii jak np. na Jagodno. Dla mnie nie trzyma się to kupy. :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: pt sie 25, 2017 5:43 pm 
Offline

Rejestracja: wt sty 03, 2017 7:00 pm
Posty: 191
Mieszkaniec osiedla: Tak
bzyko pisze:
Tak się składa że Senny ma rację. Remont Hubskiej będzie dotyczył tylko odcinka od Glinianiej do Dyrekcyjnej http://www.gazetawroclawska.pl/komunikacja/remonty-i-inwestycje/a/kolejny-przetarg-na-torowisko-na-hubskiej,12104260/. Torowisko przez Suchą to już raczej martwy temat bo tam jest teraz "pseudo przebudowa" pod tego potworka i teraz tam torów nie kładą więc pewnie przez klika najbliższych lat nic tam się nie zadzieje. Sucha będzie "ślepą" ulicą dla samochodów, tylko dojazd do galerii i droga dla autobusów, czytaj więcej korków w okolicy.



http://www.wroclaw.pl/umowa-torowisko-na-hubskiej


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: ndz sie 27, 2017 7:34 pm 
Offline

Rejestracja: śr kwie 13, 2016 4:06 pm
Posty: 201
Lokalizacja: Komedy 8
Mieszkaniec osiedla: Tak
bzyko pisze:
Sucha będzie "ślepą" ulicą dla samochodów, tylko dojazd do galerii i droga dla autobusów, czytaj więcej korków w okolicy.


Skąd masz te informacje? Z tego co widziałem na planach, samochody mają jeździć suchą jak przed przebudową.

http://www.urbanity.pl/photos/38/92/20793892.jpg


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: pn sie 28, 2017 11:11 am 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 29, 2005 10:12 am
Posty: 573
Mieszkaniec osiedla: Tak
Stąd http://www.gazetawroclawska.pl/komunikacja/remonty-i-inwestycje/a/rusza-przebudowa-ul-suchej-kiedy-tramwaj,11654366/

Cytuj:
Mniej więcej w połowie ulicy, na wysokości wyjścia z dworca PKP Wrocław Główny i wejścia do nowego podziemnego dworca PKS w galerii Wroclavia, powstanie zespół przystanków komunikacji miejskiej. Na razie będą to tylko przystanki autobusowe, w przyszłości również tramwajowe. Te przystanki będą przeszkodą dla samochodów. Będą mogły przez nie przejechać jedynie autobusy, taksówki i pojazdy uprzywilejowane. Urzędnicy chcą zrobić z Suchej drogę uspokojonego ruchu. – Będzie po jednym pasie dla samochodów w każdym kierunku, ale nie będzie to ruch tranzytowy. Nie przejedziemy całą Suchą od Borowskiej do Dyrekcyjnej i na odwrót. Dojedziemy tylko mniej więcej do wysokości dworca, gdzie będziemy mogli zawrócić lub pojechać w Joannitów – wyjaśnia Zbigniew Komar.

Czytaj więcej: http://www.gazetawroclawska.pl/komunika ... ,11654366/


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: pn sie 28, 2017 1:03 pm 
Offline

Rejestracja: śr kwie 13, 2016 4:06 pm
Posty: 201
Lokalizacja: Komedy 8
Mieszkaniec osiedla: Tak
Dzięki. :o Nie ma to jak zamknąć jedną z głównych ulic...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: pn sie 28, 2017 9:45 pm 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 12, 2015 1:46 am
Posty: 400
Lokalizacja: Komedy 3
Mieszkaniec osiedla: Tak
Kto załapał się dziś rano (ok. 7:15) na przejazd towarówki? Mi się poszczęściło, minąłem kolejarza z lizakiem chyba chwilę przed zamiarem zablokowania przejazdu. Jestem ciekaw na jak długo zatrzymano ruch.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: wt sie 29, 2017 6:45 am 
Offline

Rejestracja: ndz cze 18, 2017 9:07 pm
Posty: 41
Mieszkaniec osiedla: Tak
Ja dość często trafiam na tę towarówkę kiedy jadę rowerem - zwykle przejeżdża właśnie ok. 7.10-7.15. Co ciekawe, kiedy jadę mpk (110 z Kajdasza 7.07) to nigdy jej nie ma ;)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: wt sie 29, 2017 11:29 am 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 11, 2004 12:28 pm
Posty: 137
Lokalizacja: E2
Mieszkaniec osiedla: Tak
Pociąg towarowy aktualnie jeździ tym przejazdem rano około godz. 7.00 i po południu po godz.15.00. Dzwoniłem w tej sprawie do pkp i dowiedziałem się że zleceniodawca (w tym przypadku właściciel kruszywa, które przewozi pociąg) zamawia w pkp trasę a oni sprawdzają czy tory na tej trasie i o tej godzinie są wolne i zezwalają na taki transport. Nikt się nie przejmuje samochodami i korkami. Można pisać z prośbą o zmiany godzin przejazdów i tyle. Martwi mnie gorsza rzecz jaka może nastąpić, puszczenie dołem ruchu pociągów z Sobótki.

_________________
W każdym z nas jest małe dziecko :)Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: wt sie 29, 2017 3:14 pm 
Offline

Rejestracja: pt sty 01, 2016 10:33 pm
Posty: 431
Mieszkaniec osiedla: Tak
Napoleon pisze:
Pociąg towarowy aktualnie jeździ tym przejazdem rano około godz. 7.00 i po południu po godz.15.00.
[...]
Nikt się nie przejmuje samochodami i korkami.

Dziwny kraj Zulu-Gula. Każdy ma każdego w 4 literach.
7 i 15, to godziny największego ruchu.....

Napoleon pisze:
Można pisać z prośbą o zmiany godzin przejazdów i tyle.

Może rada osiedla się tego podejmie??

Napoleon pisze:
Martwi mnie gorsza rzecz jaka może nastąpić, puszczenie dołem ruchu pociągów z Sobótki.

Niestety obawiam się, że tu też nas będą mieli w 4 literach.
Trzeba będzie wtedy podjąć jakieś bardziej zdecydowane działania. Ja o tym problemie trąbię już od bardzo długiego czasu wszędzie gdzie można.
Dodam, że nie jesteśmy jako mieszkańcy przeciwnikami uruchomienia tej linii. Jesteśmy tylko za tym, aby zrobiono to z głową i aby pociągi jeździły górą..... Przy okazji te towarowe także.
Wiem, że problemem są tu pieniądze. Ale jak się chcę wskrzesić linię, to trzeba się liczyć z wszystkimi kosztami.
W tym z kosztami społecznymi. Czy nas ktoś pyta o to ile kasy marnujemy na stanie w korkach?
A chce się zafundować jeszcze większy korek.
My na to nie pozwolimy i tyle!!!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: wt sie 29, 2017 9:21 pm 
Offline

Rejestracja: wt sty 01, 2013 10:35 pm
Posty: 304
Mieszkaniec osiedla: Tak
Na forum skyscrapercity ktoś napisał, że 4 września ma ruszyć wycinka.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: śr sie 30, 2017 10:41 am 
Offline

Rejestracja: śr kwie 13, 2016 4:06 pm
Posty: 201
Lokalizacja: Komedy 8
Mieszkaniec osiedla: Tak
Robin pisze:
Dodam, że nie jesteśmy jako mieszkańcy przeciwnikami uruchomienia tej linii. Jesteśmy tylko za tym, aby zrobiono to z głową i aby pociągi jeździły górą..... Przy okazji te towarowe także.


Obawiam się, że jest to fizycznie niemożliwe. Tory biegnące dołem prowadzą w zupełnie inną stronę (zobaczcie na mapach google). Ostatnia zwrotnica rozdzielająca pociągi na północ i południe jest przed wiaduktem. Pociągi jeżdżące dołem nie są wynikiem braku dobrej woli, tylko ograniczeniami infrastruktury.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: śr sie 30, 2017 3:35 pm 
Offline

Rejestracja: pt sty 01, 2016 10:33 pm
Posty: 431
Mieszkaniec osiedla: Tak
Kuba_Jast pisze:
Obawiam się, że jest to fizycznie niemożliwe. Tory biegnące dołem prowadzą w zupełnie inną stronę (zobaczcie na mapach google). Ostatnia zwrotnica rozdzielająca pociągi na północ i południe jest przed wiaduktem. Pociągi jeżdżące dołem nie są wynikiem braku dobrej woli, tylko ograniczeniami infrastruktury.

Bzdura. Wystarczy trochę dobrej woli.
Pisałem już w tym wątku lub w innym, że jest taka możliwość i robiłem odpowiednie wyliczenia odnośnie nachylenia itd.
Wystarczy tylko dobudowanie odpowiednich wjazdów i zjazdów.
I to tak, aby obsłużyć i Buforową i Grota Roweckiego.
Oczywiście jeżeli miasto nie ma dobrej woli i nie chce wydawać pieniędzy, to taka będzie odpowiedź jak napisałeś.
Ale jeżeli zabiera się za inwestycję, to kasa musi się znaleźć. Inaczej nie dopuścimy do tak bzdurnej i bezsensownej inwestycji.

Myślę, że życie ludzkie jest najważniejsze, a robienie przejazdu takiego pociągu z tak małą widocznością pod wiaduktem na Buforowej a nie nad, to grube niebezpieczeństwo dla zdrowia i życia ludzi.
Z tego powodu ta inwestycja nigdy nie powinna się w takiej formie zaczynać.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: śr sie 30, 2017 4:30 pm 
Offline

Rejestracja: wt sty 03, 2017 7:00 pm
Posty: 191
Mieszkaniec osiedla: Tak
Robin pisze:
Kuba_Jast pisze:
Obawiam się, że jest to fizycznie niemożliwe. Tory biegnące dołem prowadzą w zupełnie inną stronę (zobaczcie na mapach google). Ostatnia zwrotnica rozdzielająca pociągi na północ i południe jest przed wiaduktem. Pociągi jeżdżące dołem nie są wynikiem braku dobrej woli, tylko ograniczeniami infrastruktury.

Bzdura. Wystarczy trochę dobrej woli.
Pisałem już w tym wątku lub w innym, że jest taka możliwość i robiłem odpowiednie wyliczenia odnośnie nachylenia itd.
Wystarczy tylko dobudowanie odpowiednich wjazdów i zjazdów.
I to tak, aby obsłużyć i Buforową i Grota Roweckiego.
Oczywiście jeżeli miasto nie ma dobrej woli i nie chce wydawać pieniędzy, to taka będzie odpowiedź jak napisałeś.
Ale jeżeli zabiera się za inwestycję, to kasa musi się znaleźć. Inaczej nie dopuścimy do tak bzdurnej i bezsensownej inwestycji.

Myślę, że życie ludzkie jest najważniejsze, a robienie przejazdu takiego pociągu z tak małą widocznością pod wiaduktem na Buforowej a nie nad, to grube niebezpieczeństwo dla zdrowia i życia ludzi.
Z tego powodu ta inwestycja nigdy nie powinna się w takiej formie zaczynać.


Bzdurą to jest teoretyzowanie na papierze. Taka inwestycjia to już kwestia PKP a nie miasta i raczej za gruby projekty jak na tak cienką linie.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: śr sie 30, 2017 10:18 pm 
Offline

Rejestracja: pt sty 01, 2016 10:33 pm
Posty: 431
Mieszkaniec osiedla: Tak
siczus pisze:
Bzdurą to jest teoretyzowanie na papierze.

Ciekawe, a dalej czytamy...

siczus pisze:
Taka inwestycjia to już kwestia PKP a nie miasta i raczej za gruby projekty jak na tak cienką linie.

To nie jest projekt miasta, tylko projekt sygnowany przez Urząd Marszałkowski.
Pisząc coś, musisz wiedzieć o czym piszesz.

Skoro taka cienka trasa, to po co ona?

Bzdurą jest blokowanie trasy dojazdowej do autostrady A4.
Jednej z głównych tras dojazdowych do Wrocławia a traktowanej po macoszemu.
I Bzdurą jest robienie przejazdu kolejowego zaraz pod wiaduktem, gdzie u góry jeżdżą inne pociągi.

Jeżeli PKP nie ma kasy, to się takich pomysłów nie uskutecznia i nawet się o nich nie mówi.
Województwo nie ma kasy na to??
Jeżeli ktoś o tym nawet wspomina, to chyba nie wie co robi.
To nie jest zwyczajna droga osiedlowa, gdzie sobie pojedzie pociąg.....


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 126 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna

Strefa czasowa UTC+2godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group